23.10.08

AIXO SI ES EXPLICAR BE UN PROBLEMA

Molt bon dia, apreciat Eduard.


Com hauràs pogut deduir per la introducció del meu correu, tinc un problema, el qual molt al teu pesar està relacionat amb part de les teves responsabilitats, que procedeixo a descriure´t a continuació:


Ara farà una setmana, estant conectat a internet desde casa, Telefónica va decidir que els seus clients havien d´instal·lar-se un antivirus amb el qual a sobre se suposava que et doblaven la velocitat del servei ADSL. Aquest programa de merda (l´anomenarem així a partir d´ara, tal com sona perquè és el que és) em va modificar el meu perfil d´usuari, passant-lo a anglés y configurant l´interfase d´usuari de windows 2000 o NT. En aquells moments vaig decidir desactivar l´antivirus i al reiniciar tot va tornar a una aparent normalitat.

El fet és que, aquest programa de merda (veure aclariment més amunt), ahir va decidir que s´havia d´actualitzar i per tant i de forma totalment unilateral es va autoactivar, quedant un cop actualitzat, novament actiu. No m´he adonat d´aquest fet fins aquest matí en arribar a la feina, moment en què he pogut comprovar que no sólament havia tornat a l´interfase en anglés i NT, sino que a més he perdut tots els permisos que com administrador tenia del portàtil.

La meva pregunta, és: La familia, tota bé? Espero de debó que així sigui. A part d´això i parlant de coses menys importants: què cal que faci per solucionar aquest petit entrebanc vital?



Ja quan et vagi bé em contestes. De moment que sàpigues que no tinc portàtil (no és per posar més pressió al tema ;-) i que ja saps que si cal, m´apropo a veure´t per facilitar-ne la reparació, que és el mínim que puc fer. A part d´això, evidentment també podem aprofitar per veure´ns i saludar-nos in person, que tu ja saps que sempre és un autèntic plaer.



Salutacions i sobretot gràcies si és que has arribat a llegir fins a aquesta línia del text.